Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BURGER XDE RASA

Selalunya mlm aku xmakan nasi aku lagi suka mkn burger...td aku pun pegi la beli burger tmp aku selalu beli burger 2..sesampai jew kat sana, tutup lak....mungkin sebab da kul 1 kot 2 yang da tutup 2...aku pun tak tau kul brp warung 2 ttp sebenarnya....aku pun dengan rasa hampa drive la balik...dalam perjalanan 2 ternampak la warung burger yg tak jauh gak dari warung burger tmp aku selalu beli 2...aku gembira la sebab dpt gak la aku mkn burger mlm ni....aku pun berhenti dan memesan burger ayam double special ...punya r lama aku tunggu...tapi aku tetap menunggu dgn sabar....aku tggu dalam kereta jew sebab ramai lelaki lepak kat tempat 2...bila aku tgk da nak siap aku pun turun r dari kereta....aku pun pi la berdiri tepi mamat yg wat burger 2...punyalah aku terkejut tgk burger yg mamat 2 buat ...nak tau kenapa???? sebab burger 2 dia cuma letak sos cili dan mayonis sikit....dia buat lingkaran sebesar duit lima posen jew....pastu letak bawang sikit dan terus tutup dengan roti.....ish2!!!!! xpena seumur hidup aku nampak burger mcm 2...da la jual mahal pastu wat mcm 2 jew.....tak berbaloi langsung...bila aku makan ...nak tahu apa rasanya??????? tak sedap langsung....tak de rasa burger pun.....eh!!!!! nyesal tul beli tempat 2......lain kali mmg tak beli da kat sana..dia bagi aku pree pun aku xmau da...
www.tips-fb.com
komen sikit,kalau suke like sekali ye

0 comments:

Post a Comment

LETAK LINK KORANG KAT SINI