Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

detektif conan





aku jadi detektif conan semalam.....sebenarnya aku tak suka sesuatu yang tergantung...kalau aku da tau pasal benda 2 aku nak tahu gak semuanya....ceritanya macam ni aku takde keje jadi aku pun jenjalan la dalam fb dan masuk komuniti JEJAKA JAMBU DAN GADIS CUTE.....dalam pada aku dok tengok2 gambar2 tu aku ternampak la pic sorang gadis yg pernah aku nampak sebelum ni kat google dan kat blogspot..aku ingatkan pic 2 ialah pic orang yang aku nampak kat google 2....aku pun "like" la pic die....pastu aku add die jd pren aku...die pun accept..aku tengok la pic kat album die...mmg sah die r dak yg aku nmpkm kat google 2.....tp aku jadi kompius bila aku tengok umur die tulis 16 tahun...aik!!!! 16????? xkan dak ni baru 16tahun sedangkan aku pernah baca kat blog die,die da keje....... aku jadi tertanya2 kebenaran yang sebenarnya...aku pun tanya la kat budak 2 "betul kew ni pic awk?" dak tu pun jawab " betullah ini pic sy"......aku tak puas hati dengan jawapan dak tu....aku pun mula la penyiasatan tentang dak tu....aku pergi google cari lagi pic dak tu dan cari semula blogspot die....akhirnya aku jumpa gak....aku pun baca r semua tentang die...dan aku jumpa rupanya nama die bukanlah seperti nama yg dak 2 letak kat fb....dan memang sah la dak kat fb 2 tipu dan gunakan pic orang lain...dalam penyiasatan aku tu aku terjumpa la dengan fb orang yg sebenarnya....aku pun bagi msj kat die...aku bagitau la die sal penyamaran seorang budak ni....die pun tny r dak tu...aku pun bagitau detail dak tu....dan akhirnya terbongkarlah satu penyamaran.....segalanya terungkap jua....dak tu pun minta maaf pada aku dan gurl 2....hoyeh!!!! akhirnya kes ni berjaya di selesaikan dengan jayanya..... www.tips-fb.com
komen sikit,kalau suke like sekali ye

0 comments:

Post a Comment

LETAK LINK KORANG KAT SINI