Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

IKEA FOOD COURT




MEATBALL

Hari ini kami pegi makan kat food court ikea....aku memang suka food court ikea ni sebab makanan die sedap2....tiap kali lalu kat ikea mesti aku akan terasa kesedapan makanannye walaupun aku tak makan...hahahaha.... menu yang paling sedap ialah meatball....emmmm!!!!! sedap hingga menjilat jari....hihihi...satu lagi yang wat aku tertarik makan kat food court ni sebab ade cuppucino yang leh refill..aku memang suka minum cuppucino....
Lau nak makan kat food court ikea ni kita kena mempunyai kesabaran yang tinggi sebab food court ni sentiasa penuh...lau nak order makanan kena beratur panjang....cam ambil makanan kat asrama lak...hahaha...pastu nak cari tempat duduk pun satu masalah gak sebab pengunjung terlalu ramai jadi meja sentiasa penuh r....kena tunggu org abis makan baru r kita leh ganti tempat die...sape cepat die dapat r...tak leh nak malu2 kat sini,main duduk jew r kat ne kosong tak kira r sape kat sebelah tu..mata lak kena terang lau kabur2 xdapat tempat duduk r jawabnye.....hihhihihi.....walau pun terpaksa berhadapan dengan situasi tu aku tetap suka gak makan kat sini....sebab sedap punya pasal aku hadapi semuanye tanpa keluhan.....hihihihi...
www.tips-fb.com
komen sikit,kalau suke like sekali ye

0 comments:

Post a Comment

LETAK LINK KORANG KAT SINI