Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOILET RM5




Haaaaaaaaaa masuk toilet RM5???????? biar betul???????? mahal giler...xpena lagi jumpa toilet mahal macam ni.....toilet ni kat The Gardens Mall...Selalunye lau pergi gardens mesti aku tengok toilet ni...dan aku akan terfikir nape r toilet ni mahal sangat..ape r yang istimewa kat toilet ni???????????? ade gak kew orang nak masuk toilet mahal ni???????????....semuanya hanya bermain di fikiranku...tapi aku tak pernah mencuba untuk mencari jawapan atas semua persoalan tu......sebab ape?????? sebab aku tak sanggup keluarkan duit RM5 semata-mata nak masuk toilet ...aku rasa tak berbaloi langsung....
Lepas tengok wayang biase r mesti nak masuk toilet sebab kat dalam  pawagam 2 kan sejuk lepas tu dok tahan kencing lak....dan pastinya toilet berhampiran akan menjadi buruan ramai...maka terpaksalah tunggu giliran...Disebabkan tak sanggup tuk tunggu giliran mell ajak pergi toilet bawah...aku pun ikut jew r..bila sampai bawah aku terkejut sebab mell menuju ke toilet RM5 tu....Dalam hati aku "biar betul nak masuk toilet ni??????????? hurmmm ok gak r dapat la aku  mencari jawapan atas segala persoalan yang sering bermain di mindaku selama ini.."...
Bila masuk jew lam toilet tu aku terus  dapat jawapannya..oh!!!!! macam ni rupanye toilet mahal ni..memang bersih ..tak de kotoran, tak de bau, tak de basah2 dan pastinya tak perlu tunggu giliran...hihihihi...toilet ni ala2 hotel la..ade tuala kecil tuk lap tangan,ade hand wash yang lain daripada toilet biase dan ade losyen yg wangiiiiiiii..........memang puas hati r masuk toilet ni.....
Bila keluar toilet jew aku jadi pelik nape keluar tak bayar, kan masa masuk tadi tak bayar lagi??????? penjaga toilet tu pun tak panggil....rupa-rupanya tak perlu bayar sebab abg mell ade platinum card....
www.tips-fb.com
komen sikit,kalau suke like sekali ye

0 comments:

Post a Comment

LETAK LINK KORANG KAT SINI