Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NEW LIFE

27.11.10 aku mula mendaftar kat Masterskill kampus Kota Kinabalu...aku rasa berdebar2 lak sbb tak tau mcm mn la life aku 3thn kat KK ni,mcm mana r member2 baru aku,kampus baru aku ni,hostel...mcm2 la yg aku fikirkan...lepas daftar jew aku naik bas yg di sediakan tuk hantar kami pergi hostel...time 2 da ramai da org dalam bas tu tapi takde sorang pun yg aku kenal..aku pun wat hal aku jew r, baca buku apa yg ada dlm beg aku masa tu...bila da sampai hostel kami di asingkan mengikut kos masing2...ade 5 org yg sama kos dgn aku masa tu..dan dorang ni la jd housemate aku...blog 3G..FUH!!!! atas bukit....adoi!!!! selama 3thn la aku terpaksa turun naik bukit ni...bila smp unit jew semua semangat nak msk nak rebut bilik  tp yg menyedihkan kunci grill lak salah...maka kami pun terpaksa la tunggu kat luar rumah hampir 2 jam kot...roommate aku nama dia lini....lepas jew siap basuh rumah kami semua pun pengsan,.....zazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.................

malam kitorang baru bekenalan ...nampak semuanya ok r...mcm 1 kepala jew...tp tak tau la kan sebab bAru2 lagi perangai pun tak nampak lagi....harap2 semua ok r...
www.tips-fb.com
komen sikit,kalau suke like sekali ye

0 comments:

Post a Comment

LETAK LINK KORANG KAT SINI