Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AF9 da berakhir

Lambatnya aku post entri ni.....Sebelum blk haritu sempat lagi pergi melawat rumah kaca af....aku pegi dengan c nana jak...dapat la tengok dorang sebelum final......tp agak sedih r sebab time final aku sudah berada di sabah....dan lebih menyedihkan lagi aku tak dapat gak tengok  tv sebab kat hostel xde tv...rasa mau je ketuk rumah jiran bah...tp aku puas hati la c fina tak jadi juara....hoyeh!!!!! leh guling2....tp cian jg aku kat fina..time aku pergi rumah kaca tu dia sorang je yg salam peminat...kira mesra gila r,senyumannya lak smp telinga..aku yg tak minat dia pun aku salam gak sebab kesian tengok dia berabis bah senyum...
aku minat dengan c azri ni tp aku kecewa sikit la dengan sikapnya...dia layan org yg bagi dia hadiah jak...huhuhuhu..yg lain tak di pandang bah....kecewa ..kecewa..kecewa....
c Lena ni pula terlampau la skema dia xmau salam peminat,kena larang la konon...papapun  aku happy main kejar2 ni...hihihihi.....tengok la gambar yg aku tangkap ni bergegar2..dorang pun jalan sambil lalu jak........tu la tu jadi gitu...lagi pun org ramai bah.... 
i like Azri


comey je muka dia

Erol mmg suka senyum

bz tengok poster2 dorang

Azri no 4...kesiannye..

hoyeh! Hazama menang

cian Erol xdpt msk final

Lena no 2...BOLEH BA KALAU KAU


Fina no 3...i xsuka fina sebenarnya

www.tips-fb.com
komen sikit,kalau suke like sekali ye

2 comments:

nuranne said...

X suka si F jugak.....gaya lebihh.

SUE AMIERA said...

hihihi...tau xpe....

Post a Comment

LETAK LINK KORANG KAT SINI