Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AKU punya cerita

Memandangkan cuti aku mo abis sudah jadi aku pun pegi la kuar jenjalan dan shoping2 sikit...kul 11am lagi aku sudah kuar...sebab awal pagi lagi jadi aku pun pergi ke aeon au2 dulu r tengok dak2 af ...sedeh r xdpt tgk nera....masa aku sampai tu dorang tengah dengar nasihat dari ressa herlambang...siap nanyi dan menari sesame lagi....sebelum ni aku cuma tau nama ressa herlambang jak tu pun sebab aku suka lagu menyesal tu tp tuannya aku memang tak kenal pun tadi barulah aku kenal siapa ressa herlambang tu...tadi erol,hazama dan azri jak ada..lena dan fina xda pun,cikgu shafi ckp dorang ada photoshot...alamak....xda mood lak mo menaip....sampai sini jak la bah....nantilah aku sambung balik lau mood dtg.....
ressa herlambang nyanyi

erol duk diam2 jak tunggu giliran kena ajar

sempat lg aku pose dgn cikgu shafi ms dia mo blk

cikgu ning tengah ajar azri

erol dan hazama gosip2 dlm tu berdua

www.tips-fb.com
komen sikit,kalau suke like sekali ye

0 comments:

Post a Comment

LETAK LINK KORANG KAT SINI