Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FRIENDSHIP


kadang terlintas dihati rasa geram,sakit hati,sedih dan bermacam2 lagi perasaan yang sukar untuk diungkapkan bila melihat sahabat yang kita sayang bergembira dan begitu mesra dengan orang lain.satu kata yang boleh mengungkap semua itu ialah CEMBURU.cemburu adalah satu sifat yang sangat buruk,ya!!!!!!..aku tahu tentang itu....tapi aku tidak mampu untuk menepis perasaan itu dari singgah di lubuk hatiku...aku tahu aku tidak ada hak untuk menyekat kebebasan seseorang....tiap org ada hak untuk memilih dengan siapa dia berkawan....mungkin dia lebih bahagia dengan orang lain....mungkin aku bukanlah seorang sahabat yang baik....mugkin juga masa mampu merubah segala.......dan yang pastinya JARAK adalah salah satu sebab wujudnya situasi ini.mungkin persahabatan ini belum kukuh dan utuh.


persahabatan yang erat tidak akan tergugat oleh jarak dan masa....walau berada jauh sekalipun tapi nilai persahabatan itu tidak berkurang walau sedikitpun malah ia sentiasa segar dan mekar mewangi.


http://www.miszsnowgurlz.blogspot.com
www.tips-fb.com
komen sikit,kalau suke like sekali ye

0 comments:

Post a Comment

LETAK LINK KORANG KAT SINI