Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SEDEY

Selama 10 thn aku duduk di semenanjung akhirnya aku kembali ke sabah gak....sabah tanah airku...huhuhu...aku betul2 xsangka aku akan blk sabah juga....aku ingatkan aku akan duk selamanya di semenanjung, rupanya tidak....rasa berat hati ni masa nak tingggalkan kl..ye la di sini la dunia aku,jiwa aku,life aku...aku da serasi dengan kehidupan di kl....terlalu banyak kenanganku di kl....dan aku juga terpaksa meninggalkan kawan2 aku ...sepanjang aku duk kl mcm2 org aku jumpa...mcm2 jenis kawan aku kenal...dan macam2 yang telah aku pelajari dari apa yg aku lihat...aku bersyukur la sebab aku jumpa kawan yg baik2...walaupun aku merantau tp aku langsung tak rasa sunyi sebab di sekelilingku ada kawan2 yg sentiasa menemaniku....sebelum balik haritu aku sempat lagi pergi hostel lamaku...hostel yg pernah aku duduk 5 thn yg lalu kat subang perdana..tp segalanya sudah berubah....tempat 2 da xjd hostel da...sedih jew tgk tempat 2...dulu kat situlah tempat aku dan kawan2 aku...terlalu banyak kenangan kat sana...suka,duka,dll...

www.tips-fb.com
komen sikit,kalau suke like sekali ye

2 comments:

mars mell-o said...

kan dah jumpe hari tu hehehehe

mars mell-o said...

moooooooooooooooooooooooooogo =D

Post a Comment

LETAK LINK KORANG KAT SINI