Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LEMAU+LEMBIK+LEMAH=SEDIH GILER

minggu ni rasanya minggu yang paling banyak tul aku menangis...tiap kali jumpa member mesti nak nangis..adoi!!! napalah aku ni lemah sangat...aku tak mampu tuk menahan airmata ni daripada terus mengalir...tiap kali balik rumah mata aku mesti lebam giler..aku tak dapat terima hakikat sebenarnya yang aku kena balik sabah untuk selama2nya....jiwa aku da sebati dengan kehidupan di sini....aku sayang nak tinggalkan kawan2 aku....entah macam mana agaknya kehidupan aku di sabah nanti...memang la aku orang sabah tapi selepas spm jew aku terus mengorak langkah dan bertapak di semenanjung...aku cuma balik sabah setahun sekali jak...member2 pun ramai yang da duk jauh2...tiap kali balik sabah minggu pertama jak rasa seronok tapi bila da lama2 jadi boring lak....salah satu sebab aku boring mungkin sebab xde kawan da kot....
www.tips-fb.com
komen sikit,kalau suke like sekali ye

0 comments:

Post a Comment

LETAK LINK KORANG KAT SINI