Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fast and Furious 5

Lepas hantar mak mell balik rumah aku dengan nana terus pecut pi The Garden...jam menunjukkan kul 11.10pm...fuh!!!! wayang start kul 11.45pm sempat ka tidak ni sampai sana....sib baik jalan xjem...aku mampu tersenyum lagi.....tp sekali lagi aku salah jalan.,...salah masuk lorong...aduih!!!! apa kena dengan aku malam ni asyik salah jalan jak ni.....kan da terpaksa ikut jalan jauh...hadoi...jem pula da....rasa nak nangis pun ada masa ni....nak cepat jadi lambat lak...  

Aku drive dgn penuh sabar walaupun pada hakikatnya aku mmg xsabar...bila aku da sampai kat bangsar aku mula rasa lega sebab mo dekat sudah dengan The Garden....

Sampai Garden jak park kereta kat jokey...masa tu jam da menunjukkan kul 11.40pm...alamak lagi 5minit wayang nak start...aku dan nana apalagi lari la pegi lift...sampai pawagam mell dan abg dia sudah masuk dlm.......punyalah penat time tu sebab belari di bawah tadi .....kami sebenarnya xtau wayang apa mau tengok tu sebab dorang yg beli tiket...bila abg mell datang bagi tiket barulah kami tau sebenarnya tengok wayang Fast and Furious 5...jangkaan aku dan nana meleset ...kami ingatkan tengok wayang Nur kasih ...tp xpala tengok jak la....seat no kami K05 & K06...adui!!!!!! seat depan sekali....1st time aku tengok wayang duk depan sekali ni...sakitnya leher ..tapi di sebabkan cerita Fast and Furious tu best aku xrasa sudah pula sakitnya...hihihihi.....xrugilah tengok wayang tu...


www.tips-fb.com
komen sikit,kalau suke like sekali ye

2 comments:

Mars Mell-o said...

tak cakap thanks pun kat aku hahahahahaha

SUE AMIERA said...

tq my prennnnnnnnnn

Post a Comment

LETAK LINK KORANG KAT SINI