Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Siapa Hana Tajima


Semalam aku teringin  nak  tengok fesyen shawl jadi aku pun carilah kat google...aku tengok ramai blogger ckp sal Hana Tajima.....Hana Tajima???? sapa tu r...aku tertanya2 sendiri...artis ka tu??? cam xpernah dengar pun....adoi!!!!! rasa cam duk lam gua lak....  da ramai orang kenal tapi aku langsung tak tau papa sal dia ni.....Hana Tajima ni da sinonim lak dgn shawl....aku pernah nampak muka dia kat google sebelum ni...tp aku xpernah ambil port pun sebab xkenal kan...ingatkan blogger biasa rupanya dia ni adalah pereka fesyen muslimah....idola gadis2 yg sukakan shawl.....cara dia pakai shawl da jadi ikutan ramai...mmg menarik dan agak kreatif...Hana tajima ni kacukan jepun dan mat saleh patutlah cantik....aku pun dah tertarik dengan style dia....pasni mau ikut la cara dia pkai shawl la..

www.tips-fb.com
komen sikit,kalau suke like sekali ye

0 comments:

Post a Comment

LETAK LINK KORANG KAT SINI