Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RESULT EXAM


kul 6 aku da terjaga....aduh!!! awalnye....kelas kul 2 pm.....aku cuba tido semula kul 9am aku terjaga lagi..kali ni memang tak boleh tido lagi...baca nota tapi tak masuk lak...hurm!!!! memang tak leh jawab test lah aku ni....

kul 1 aku da gerak pegi kolej....naik bas jew adrenalin ku makin laju...degupan jantung aku makin kencang bila member aku kol gtau result dia 1.8 jew...aduh!!!!!!!!! ....aku takut dengar.....macam mn dengan result aku pula.....macam mn kalau aku gagal....oh! tidak....pointer 2 ke bawa automatik kena cut pt...kalau reset kena bayar RM100 tuk satu paper...klu repeat lak RM1500 ^ satu paper........adoh!!!!!!! camne klu paper aku ada reset or repeat......matilah aku....camne aku mau menghadapi mak ayah kakak adik ,semua r.....tapi aku tau aku tak boleh merubah segala yg telah tertulis.....aku kena redha je r.....aku cuma mampu berdoa dan tawakal pada allah je.....

aku turun bas je terus cepat2 pegi examination department.....aku tak sanggup tunggu lama2 lagi...makin lama aku tunggu makin aku takut...aku tengok macam2 ekspresi muka students yg ambil result tu...ketakutan ku makin memuncak....aku dapat je result terus lipat takut nak buka....bila aku tengok member aku buka result sambil tersenyum gembira aku pun memberanikan diri tuk buka result aku juga...dalam hati tak putus2 berdoa moga2 lulus semua paper....


bila aku buka je..............aku tengok  1A 4B.....ya allah syukur.....selamat aku semua lulus...pointer aku 3.24.......baru la aku boleh bernafas dengan lega....dan mampu tersenyum lebar..=)
www.tips-fb.com
komen sikit,kalau suke like sekali ye

2 comments:

Noorae said...

naseb baek...gratz! =]

SUE AMIERA said...

ya....syukur sgt2....

Post a Comment

LETAK LINK KORANG KAT SINI