Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STRESS






Semalam da keluar notis keputusan exam....fuh!!!! balik rumah je memang  tak senang duduk aku di buatnya....balik kelas ingat nak tido sebab ngantok sangat tapi bila baring mata ni tak leh lelap lak....hati berdegup kencang.....takut memikirkan result exam...aku pun bgn dan terus pegi mandi dengan harapan lepas mandi tu leh r tenang dan leh lelapkan mata.....tapi rupanya cara tu langsung tak berkesan ...aku masih lagi berada dalam keadaan yg takut....aku berzikir ,baca doa,mcm2 r tp tu semua tak mampu tepis perasaan tu....aku pegi masak dan terus makan....stress sgt2...tuhan jew r tau perasaan aku masa tu....lepas makan tu aku cuba tuk lelapkan mata lagi tapi tak boleh....aku pun baca r nota sebab ada test current health issue...apa yang aku baca langsung tak tekat kat otak.....sikit pun tak masuk....aduh!!!! aku bertambah2 stress......adrenaline da keluar......aku benci situasi ni.....aku benci perasaaan ni...aku keluar bilik aku nampak housemate tengah buat nota di meja makan....aku pun join dorang sekali r sebab nota aku tak lengkap lagi.... tp aku tak dapat menulis...aku tak tau apa nak tulis..tambahan pula current health issue tu sungguh padat dengan fakta...aku lagi r tak tau nak ambil point2 yg mana,....sampai aku tanya member aku dorang tulis apa...ish2!!!! teruknya aku.....otak ku seolah2 tak boleh berfikir da....aku tengok member aku cool je....adoi!!!! napa aku tak leh macam dorang r...tenang je menghadapi hari esok.....aku ni da macam org gila rasanya...member aku nyanyi2 pun aku marah...dorang cakap cara tu leh hilangkan stress tp aku bertambah2 stress lak....aku rasa macam nak lambatkan hari esok...hahaha...aku memang da tak betul....
 jam 2am baru aku dapat lelapkan mata.....

http://www.miszsnowgurlz.blogspot.com
www.tips-fb.com
komen sikit,kalau suke like sekali ye

0 comments:

Post a Comment

LETAK LINK KORANG KAT SINI