Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 FLAT


terlalu lama aku tidak mencoretkan sesuatu di blog ni...disebabkan faktor kemalasan dan kesibukan yg melampau2....hahhahahahaahah....sedar tak sedar aku sudah berada di tahun akhir...in sya allah bulan 12 aku akan habis study....sudah tidak sabar rasanya menanti hari tu tiba...aku sudah tidak sabar mau berkerja semula...aku sem 7 da sekarang ni...ada 3 sem lagi untuk menghabiskan pengajiaanku...moga allah sentiasa bersamaku...amin.
minggu ni adalah minggu yg paling bermakna dalam hidupku ... 6/3/2013 result sem 6 keluar....aku punya la berdebar masa mau ambil result tu,takut sampai rasa mau lari pi tandas...hahahahahhhha...sebenarnya tiap kali result mau keluar aku memang akan mengalami perasaan yang sama...tapi tidak la seseram ini...mungkin sebab sem lepas aku meletakkan target yang tinggi....tinggi....ya memang tinggi....sem lepas aku cabar diri ku untuk dapat 4 FLAT...aku sudah berazam pada diriku sendiri aku mesti juga mau dapat 4 flat walaupun cuma sekali

tapi subjek tu tidak la sesenang yang aku jangkakan....aku mula stress...aku takut tidak dapat capai target..semua orang cakap susah mau skor...subjeknya memang susah....tapi aku tetap berusaha belajar sekuat yang termampu...syukur juga la aku ada kawan2 yang bantu aku...bagi tips,bagi soalan2 lepas,bagi dorongan...aku cakap pada diri aku kalau aku tidak dapat capai target 4 flat sekurang2nya dean list mesti dalam tangan..dapat dean list je pun aku sudah rasa bersyukur sangat2 walaupun ada sedikit rasa kecewa...

bila result sudah dalam tangan ,allah je la yang tahu macam mana perasaan aku ketika itu...pelan2 aku koyak slip tu...part yang aku tengok pertama sekali semestinya la bahagian GPA  tu....ya allah....aku sangat2 terkejut terharu dan bersyukur pada allah bila nombor yang aku nampak iyalah 4.00........aduhhhhh rasa mau meloncat dan menjerit ....benda yang terkeluar dari mulutku iyalah kalimah alhamdulilla...alhamdulilla ...alhamdulilla....syukur aku dapat capai targetku....impian dan angan2 aku menjadi kenyataan...sekarang aku mesti target untuk dapat CGPA 4.00 pula ,kini aku tahu tiada yang mustahil jika kita usaha.....t

http://www.miszsnowgurlz.blogspot.com
www.tips-fb.com
komen sikit,kalau suke like sekali ye

0 comments:

Post a Comment

LETAK LINK KORANG KAT SINI